چهل و یکمین برنامه آفرود به جنگل ابر

چهل و یکمین برنامه آفرود (خانوادگی) امروز در جنگل زیبای ابر برگزار گردید.


نظرات 4 + ارسال نظر
farid جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:24

مرسی از راهنماییتون

خواهش میکنم

farid سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:54

مرسی ازینکه جوابمو دادین،راستش از چند نفری شنیدم اف جی کروز برای آفرود حرف نداره

خواهش میکنم
دوست گرامی اگر قدرت مالی دارید در درحه اول اف جی کروزر و بعد لندکروزر

در سال 2012 بهترین خودروی آفرود جهان اف جی کروز معرفی شد و هامر آمریکا در مقام دوم قرار گرفت و در اروپا و آمریکا اف جی کروز به هامر ژاپنی معروف است...
موفق باشی

farid دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:49

با سلام خدمت مدیریت شاهرود آفرود
یک سوال داشتم
مدتی بود که پاترول داشتم الان میخوام ماشینم و عوض کنم و میخوام از خانواده تویوتا ماشینی ک ب هیچ جاده ای نه نگه و همه چیز تمام باشه تهیه کنم میخواستم ببینم تو خانواده تویوتا بهترین ماشین برای آفرود کدوم مدل آن است؟

سلام دوست گرامی
بستگی داره به مبلغی که میخواید هزینه کنید اگه یه ماشینی میخواید که هم بیابانی باشه هم خیابانی و هم مسافرتی باید چیزی حدود 60 تومن هزینه کنید و تویوتا vxr تخم مرغی 4500 بخرید ولی اگه میخواید مبلغ پایینتری بپردازید میتونید تویوتا 3f فول خریداری کنید که حدود 40 تومنه و 3fمعمولی که حدود 30 تومنه و هم خیابونش خوبه هم بیابونش و هم جادش خوبه ولیکن اگه ماشینی میخواید که فقط مختص آفرود باشه و بقول شما به هیچ جاده ای نه نگه بهترین گزینه تویوتا 2fاستیشن است که هم اطاق محکمی داره و هم فنی بسیار قوی و مستحکم داره ولی برای جاده و مسافرت سرعتش کمه و این ماشین هم حدود 20 تومنه.تویوتا 2fکالسکه هم که گرگ بیابانه و در کوه و بیابان رقیب نداره ولی متاسفانه امکانات هیچ نداده و اطاق خیلی ضعیفی داره و جاده هم نداره فقط بیابونیه که اون هم حدود 12 تا 15 تومنه.
بطور کلی ماشینهای خانواده تویوتا در مقابل پاترول از لوازم یدکی کمتر و گرانتری برخورداره . بطور مثال دیفرانسیل کامل عقب پاترول به همراه پلوس و کاسه چرخ و لوازم چرخ و... حدود 500 تومنه که دیفرانسیل تویوتا با همین لوازم حدود 2700 فی میخوره...
به هر حال تصمیم با شماست.
موفق باشید

عبدالمالکی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:55

سلام آقای فرخی نژاد
تصمیم دارم برای آفرود ماشین بخرم و نظرم با جیپ کاام است آیا جیپ کاام برای آفرود سنگین خودروی خوبی است؟ لوازم هاش پیدا میشه؟

سلام آقای عبدالمالکی عزیز
به نظر بنده انتخاب خوبی نکردید چون خودروی کاام در آفرود نه از لحاظ قدرت و نه از لحاظ چالاکی حرفی برای گفتن نداره...
البته نسبت به قیمتش زیاد هم بد نیست و با پول خرید یک کاام هیچ خودروی دیگه ای نمیتونید بخرید.اگه کمی به پولتان اضافه کنید گزینه های بهتری هم هست که میتونید بخرید و از آفرود واقعی لذت ببرید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد