آغاز بکار تورهای طبیعت گردی و آفرود گروه شاهرود آفرود ویژه دانشجویان و خانواده ها

با توجه به آغاز فصل زیبای پاییز و نزدیک شدن به فصل برفی و همچنین بازگشایی دانشگاهها تورهای آفرود گروه شاهرود آفرود زیر نظر گروه گردشگری بهشت کویر با مدیریت لیدرهای رسمی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود ، آقایان حسین فرخی نژاد و مجید نصرتی آغاز بکار کرد.

پس از تماس های بیشمار عزیزانی که خودروی دو دیفرانسیل ندارند و بخاطر تمایل آنان به شرکت در برنامه های آفرود، بر آن شدیم تا با ایجاد بستر مناسب در محیطی سالم و امن با مجوز رسمی و استفاده از لیدرهای کارت دار و با تجربه جهت استفاده همه عزیزان و علاقمندان به طبیعت و طبیعت گردی در مناطق مختلف گردشگری استان و کشور تورهای مختلفی برگزار نماییم ، لذا از همه علاقمندان دعوت میشود با قیمت بسیار نازل در برنامه های طبیعت گردی آفرود ما شرکت کنند و از طبیعت خدادادی ما استفاده نمایند.

در صورت تمایل به شرکت در برنامه ها و کسب اطلاعات بیشتر ، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در قسمت تماس با ما در پایین سایت وارد نمایند و یا با شماره مدیر گروه شاهرود آفرود تماس حاصل نمایند.

لذا پیگیر تورهای آفرود ما در همین سایت باشید...


تاریخچه جنرال موتورز آمریکا General Motors

تاریخچه جنرال موتورز آمریکا

جنرال موتورز، (General Motors)‏ یا به اختصار جِی‌ام، شرکت خودروسازی آمریکایی و چند ملیتی است، که دفتر مرکزی آن در دیترویت ، میشیگان قرار دارد.

شرکت جنرال موتورز در حال حاضر، بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان است. این ابرشرکت، از سال ۱۹۳۱ تا ۲۰۰۷ میلادی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازندهٔ خودرو در جهان شناخته می‌شد، اما در سال ۲۰۰۸ شرکت تویوتا از جنرال موتورز پیشی گرفت.

شرکت جنرال موتورز از نظر عملیاتی به ۵ بخش تفکیک می‌شود، که عبارتند از: جی‌ام آمریکای شمالی، جی‌ام اروپا، عملیات بین‌المللی جی‌ام، جی‌ام آمریکای جنوبی و خدمات مالی جی‌ام.

این کمپانی در ۳۷ کشور، دارای کارخانجات تولید خودروهای سبک و سنگین می‌باشد، که تحت برندهای شورولت، بیوک، جی‌ام‌سی، کادیلاک، اوپل، هالدن، سوزوکی، ایسوزو و واکسهال عرضه می‌شوند.

هامر، ساترن، پونتیاک، ساب، اولدزموبیل و دوو نیز از مارک‌های پیشین متعلق به این شرکت به‌شمار می‌آیند.

 


 

 
ادامه مطلب ...

میلاد نور مبارک

 
حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده
اینها همه علتش فقط یک چیز است  / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .
میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک