اولین برنامه آفرود در سال ۹۴

چهلمین برنامه آفرود در کنار دریاچه چورت و سواحل دریای مازندران 

 

عکسها در ادامه مطلب... 

 اقامت گروه در کنار دریاچه چورت

 

 

 

پخت تاس کباب توسط آقا مجید مسئول تدارکات  

 

 

 

 

 

 

 

آتش بازی  

 

 

 

 

  

 

صرف صبحانه (کله پاچه)

دیگی معروف گروه

عکاس : حسین فرخی نژاد

نظر فراموش نشود...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:41

سلام.ممنون از عکسهای قشنگتون امیدوارم همیشه شاد باشید

سلام به شما دوست گرامی
ما هم برای شما سلامتی و شادکامی آرزومندیم.

عارف شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:29

سلام بچه ها.عاشقتونم.منم خیلی دوس دارم باهاتون بیام

سلام
بفرمایید در خدمتیم.

یاسین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:23 http://skyline98.ir

زنده باد شاهرود و استان شاهوار

جواد سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:00

سلام آقای فرخی نژاد واقعا مـــــــــــــــــــــــــــــــمنونم از بابت این عکسا...
من قبل عید چورت بودم برای تحقیق رفته بودم.. یه شبم خونه یکی ازساکنین روستا موندم واقعا جای قشنگیه...
بامردمی مهمون نواز...
روزی که من اونجا بودم مه شدیدی بود نتونستم برم دریاچه روببینم.
خیلی خوشحال شدم خیلی ممنون...

سلام آقا جواد گل
خوشحالم که از عکسها خوشت اومده
موفق باشید

اشکان دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:52

سلام
همه تصاویر در شب و فقط از غذاها بود (نوش جونتون) ولی تصاویر اصلی کجاست؟
نکنه برنامه آشپزیه

مهزیار یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:33

ایول،خداروشکر دوباره تورهاتونو راه انداختین،شارژمون کردین،دمتون گرررر م

قوربون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد