دیدار اعضای مجمع رشد و آبادانی با معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود

دیدار اعضای مجمع رشد و آبادانی با معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود


 

 

این دیدار دوشنبه مورخ ۱۶ تیر ماه به مدت یک ساعت سی دقیقه در دفتر فرماندار محترم صورت پذیرفت. در این دیدار ۱۹ نفر از اعضای اصلی مجمع رشد و آبادانی و هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود حضور داشتند. ابتدا تنی چند از اعضای مجمع و هیئت موسس شرکت توسعه و عمران به بیان نقطه نظرات خود نسبت به انتصاب و ورود جناب آقای هاشمی به عنوان معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود پرداختند.

ابتدا حاج عباسعلی غلامی بعد از عرض خیر مقدم و تبریک مسئولیت به آقای هاشمی چند دقیقه ای پیرامون فلسفه و رسالت مجمع رشد و آبادانی شهرستان شاهرود و شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود سخنانی را ارائه نموده سپس به معرفی اعضا حاضر در جلسه پرداختند. ایشان سپس به جناب آقای هاشمی فرمودند: ما به عنوان جمعی از نخبگان و موثرین شاهرودی از انتخاب یک نیروی غیر بومی به عنوان فرماندار شاهرود قلبا راضی و خشنود نیستیم زیرا اعتقاد داریم اکثر عقب ماندگی شهرستان شاهرود از مسیر رشد و توسعه همین انتخاب مدیران غیر بومی بعد از انقلاب بوده است. اما در حال حاضر شما فرماندار این شهرستان هستید و ما فرمانبردار شما و از اینکه در کارنامه کاری شما دو بار عنوان فرماندار نمونه کشوری درج شده است احساس غرور می‌کنیم.

ایشان همچنین به پیگیری مجمع رشد و آبادانی جهت جلوگیری از فروش و خروج سرمایه املاک البرز شرقی به خارج از شهرستان اشاره نموده و از جلسات متعدد این مجمع با فرماندار اسبق جناب آقای مهندس بندر آبادی و امام جمعه محترم شاهرود حاج آقا ترابی در همین ارتباط خبر دادند ایشان همچنین از جناب آقای هاشمی درخواست نمودند تمام تلاش خود را جهت حفظ سایت مدیریت البرز شرقی در شاهرود به کار بندند.

جناب آقای رامین نظری: ایشان ابتدا توضیحاتی پیرامون تاریخچه تاسیس مجمع رشد و آبادانی ارائه و اهمیت موضوع تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود را تشریح نمودند. ایشان تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود را راهکار مناسب تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده به وسیله رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در شهرستان شاهرود دانستند.

جناب آقای مهندس حشمت ا… حمیدی: ایشان فرمانداری شهرستان شاهرود را یک امر بسیار حساس توصیف نمودند و از جناب آقای هاشمی درخواست نمودند با توجه به عدم آشنایی ایشان از اوضاع و اتفاقات، روابط بین افراد در شهرستان شاهرود تحت تاثیر تخریب چهره‌ها قرار نگرفته و فرصتی فراهم کنند تا اشخاص و چهره ها در یک فضای بدون پیش داوری توانایی‌ها خود را به منصه ظهور برساندد.

جناب آقای زین العابدین عرب یار محمدی: ایشان نقش نیروی انسانی و استفاده درست از افراد متخصص را رمز پیروزی مدیریتی دانستند و اهمیت شایسته سالاری را مورد تاکید قرار دادند.

جناب آقای مهندس صدیقی: ایشان راه حل برون رفت از وضع موجود را همت عالی و جهادی مسئولین و مردم و پرهیز از روزمرگی دانستند

جناب آقای دکتر همتیان: ایشان ابتدا اشاره ای به آمار بودجه ناکافی و بسیار ناچیز عمرانی کل استان سمنان در سال ۹۳ (۲۰۰ میلیادر تومان اعلام شده توسط شخص استاندار محترم) نموده وهمچنین و با توجه به مشکلات جذب سرمایه گذار کلان خارج از استانی برای توسعه شهرستان شاهرود تنها راه پیشرفت شاهرود همراه با عدالت اجتماعی را همانا تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود دانستند و تاکید نمودند هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود در حال حاضر به حداقل قانونی لازم برای تشکیل شرکت تعاونی بسیار نزدیک شده و این امر به زودی محقق خواهد شد اما برای اتفاق افتادن موج عظیم حضور مردم در روند توسعه شهرستان شاهرود و تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی در شهرستان، باید تمامی مسئولین دلسوز شهرستان بدون پیش داوری و به دور از هرگونه سیاست بازی دست به دست هیئت موسس این شرکت تعاونی داده و کمک کنند تا اعتماد از دست رفته مردم مجددا احیا گردد.

جناب آقای مهندس قلیچی: ایشان به بیان پتانسیل های عظیم شهرستان شاهرود پرداختند. ایشان بر این نکته تاکید نمودند که چنانچه مسئولین و مردم شهرستان شاهرود دست در دست هم برای بالفعل تبدیل کردن این پتانسیل ها تلاش کنند در آینده شاهرود به یکی از توسعه یافته ترین شهرستان های کشور تبدیل خواهد شد.

حاج آقا مهدیان مدیر عامل مجمع رشد و آبادانی شهرستان شاهرود: ایشان ابتدا عرض تبریکی خدمت جناب آقای هاشمی داشتند و در ادامه به ایشان یا آور شدند شما که از چند روز پیش فرزند این شهرستان شدید، کاری کنید که روزی که از این شهرستان تشریف می برید پشت سر شما مردم گریه کنند و عمل شما کارنامه شما باشد نه یک کلیپ چند دقیقه ای!

بعد از سخنان اعضای مجمع و هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران جناب آقای هاشمی فرماندار محترم سخنان خود را آغاز نمودند ایشان به مطالعات فراوان خود پیرامون شهرستان شاهرود قبل از حضورشان در شهرستان اشاره نموده و شهرستان شاهرود را یک منطقه با پتانسیل‌های ویژه خواندند.

ایشان همچنین به رویکرد رهبری معظم انقلاب و دولت محترم در بابهمدلی و اتحاد مسئولین و مردم اشاره نمودند و رمز موفقیت و پیشرفت شهرستان شاهرود را در صحنه بودن مردم و هوشیاری مسئولین و اتحاد این دو دانستند.

ایشان آمادگی خود را برای ورود به شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود به عنوان سهامدار اعلام نموده و همچنین وعده حمایت همه جانبه جهت تاسیس هرچه با قوت‌تر این شرکت مردمی را به اعضای هیئت موسس دادند.





شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شاهرود


نظرات 2 + ارسال نظر
کاربر اخراج شده شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:38

اقای فرخی این مطالب بی ربط با افروود رو برای کی چی چرا میزارین؟


برین ببینین هیرکان افروود چقدر پیشرفت کرده
داره مسابقات برگذار میکنه اونوقت شما......
متاسفم

علیکم السلام دوست عزیز
من برای شما متأسفم، چون اگه یکم قلبتون برای شهرتون میتپید مطلب فوق رو درک میکردید...
نه هیرکان و نه هیچ گروهی نمیتونه مسابقه ای برگزار کنه و هیرکان هم مثل بقیه شرکت کننده هاست و فقط شرکت کننده است ولاغیر.
ضمنأ مدیر گروه و اعضای هیرکان آفرود از اعضای سابق شاهرود آفرود هستند و مهارتشون رو در این گروه کسب کردند و باعث افتخار ماست که در مسابقات مقامی کسب کنند.
اگر سطح مسابقه فوق بالا باشه و پیست استانداردی داشته باشه و اعضای گروه ما تمایل به شرکت داشته باشند شاید ما هم تیم اعزام کردیم در غیر اینصورت تیمی اعزام نخواهیم کرد.

دلسوز شهر شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:50

حاج عباسعلی غلامی مرد سیاست و تنها دلسوز شهر
خیلی مردی حاجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد