اولین مسابقات آفرود قهرمانی کشور جام شهدای بازی دراز

اولین مسابقات آفرود قهرمانی کشور جام شهدای بازی دراز در استان کرمانشاه برگزار می شود

مسابقات آفرود جام شهدای بازی دراز ، 4 و 5 اردیبهشت ماه با همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه بازی دراز استان کرمانشاه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسابقات آفرود جام شهدای بازی دراز ، در روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه با همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ارتفاعات هزار و صد و هزار و صدو پنجاه منطقه بازی دراز استان کرمانشاه برگزار می شود.

این مسابقات به مناسبت سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز و با هماهنگی و همکاری سپاه نبی اکرم (ص)، در ارتفاعات منطقه ایی سر پل ذهاب برگزار می شود.

  


   


 در این رقابت ها شرکت کنندگان از تمامی استانهای کشور حضور دارند.
منطقه بازی دراز سر پل ذهاب ، دارای ارتفاعات سخت گذر ، قله های بلند، شیب های تند و بریدگی های ممتدی است که به جذابیت مسابقـه می افزاید.

شرایط تعیین شده برای مسابقات قهرمانی کشور دودیفرانسیل در 4 و 5 اردیبهشت ماه

مطابق اعلام کمیته دو دیفرانسیل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، تنها متقاضیانی مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات می باشند که پیش از این حداقل در 3 دوره از مسابقات شرکت کرده باشند.
شرایط مسابقه دو دیفرانسیل به شرح ذیل می باشد:1- معرفی نامه از هیات استان 2- داشتن سابقه شرکت در حداقل سه مسابقه قهرمانی و یا استانی دودیفرانسیل با تائید هیات استان 3- داشتن رول بار برای خودروهای سقف دار و رول کیج برای خودروهای کروکی الزامی است 4- دارا بودن گواهینامه رانندگی5- داشتن کلاه ایمنی ،لباس مناسب مسابقه و کپسول اطفاء حریق الزامی است 6- کلاس بندی ها شامل : ( 4 سیلندر استاندارد تا 0 250 سی سی ) (4 سیلندر استاندارد تا بالای 2500 سی سی ) ( 6 سیلندر استاندارد ) (8 سیلندر استاندارد )( کلاس آزاد هر خودرو فقط با یک سرنشین و در یک کلاس مجاز به شرکت می باشند .7- تعدا خودروها برای تشکیل هرکلاس حداقل 5 و حداکثر 12 خودرومی باشد ( خودروهایی که به کلاس بندی نرسند فقط در کلاس آزاد شرکت می کنند)8- هر خودرو فقط بایک سرنشین و در یک کلاس مجاز به شرکت می باشد لذا از حضور افراد متفرقه جلوگیری به عمل خواهد آمد .
9- تایید کمیته فنی جهت شرکت در مسابقه الزامی است.
10- پرداخت هزینه ثبت نام شرکت در مسابقه الزامی است.
11- کلیه شرکت کنندگان فقط از طریق نماینده یا سرپرست خود می توانند هرگونه درخواست یا اعتراضی را ارائه نمایند.
12- قوانین این مسابقه قبلاً به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
13- شرکت در جلسه توجیهی و صدور گواهی روز پنج شنبه 4 اردیبهشت ماه سال جاری راس ساعت 10 الی 11 اجباری می باشد و عدم حضور در جلسه می تواند به منزله انصراف تلقی شود.
14- این مسابقه تحت پوشش بیمه جهت شرکت کنندگان می باشد و دارا بودن بیمه ورزشی الزامی است
15- عدم توجه به مقررات و تذکرات برگزار کنندگان موجب حذف شرکت کننده از مسابقه خواهد شد .
16- هرگونه تغییرات احتمالی در آیین نامه قبل از شروع مسابقه به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.
17- جهت شرکت در مسابقه می بایست از طریق هیات استان ضمن ارسال تصویر فیش پرداختی به مبلغ 1/000/000 ریال به شماره حساب 0109718236006 بانک ملی به نام هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مشخصات شرکت کننده و خودرو به شماره 44016415-021 فکس گردد ضمناً مسئول هماهنگی آقای سید صادق فاطمی مسئول کمیته دودیفرانسیل استان با شماره تماس های 09183310812 و 8224846-0831 میباشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد