تصاویر آفرود برفی سی ام به منطقه شاهکوه

سی امین تور آفرود امروز(جمعه 15آذرماه) در منطقه شاهکوه با موفقیت انجام شد.


 

  






















عکاس: حسین فرخی نژاد

نظر فراموش نشود...


نظرات 10 + ارسال نظر
javad شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

salam
1patrol sapz tireh 4dar az door ke didam goftam ajab mashini joon mideh vase kooh o kamar... nazdik ke shodim didam bah bah mashin grooh shomas arme shahroodOffroad poshtesh bood shenakhtam-
makane bazi tohid shahr sabzevar bood.salone handball

سلام دوست گرامی
مشخصاتی که میدی مشخصات خودروی آقای باباعلی هست که تازه خریده و به گروه ملحق شده...
فکر میکنم ایشون اومده بوده سبزوار،
بنده دوستان سبزواری زیاد دارم، آقای سید هاشم هاشمی نژاد نمایندگی بیمه در خیابون میدانبار از دوستان بنده هست که امیدوارم بشناسیشون

javad جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:07

salam
bache haye shahrood in hafteh sabzevar bazi dashtan mashin gorooh shoma ham jlo salon park bood.shoma ham boodid? ma ta akhare bazi namoondim natije ro nadidim
mr30.

سلام
نه متأسفانه ما نبودیم،بازی کجا برگزار شد؟
کدوم ماشین ما بود؟

جواد پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:58

سلام
بله چشم حتما در فرصتی مناسب جهت معرفی تماس میگیرم آقای فرخی نژاد من یک جون21 ساله هستم که دوستدار طبیعت خداوند ام چه کویر چه کوه چه جنگل ازنظر من همه اینها نعمت خداوند وباید قدرشون رو بدونیم اما با توجه به مشغله هاو گرفتاری های زندگی امروزی فرصت رفتن به طبیعتم ازما گرفته شده به همین خاطر من درکنار سایت شما هستم وبه یک بار بازدید اینجا قانع نشدم بازهم از شما تشکر میکنم.
این بار که مشخصه وضعیت جوی اصلا مساعد نبوده ورانندگی توی این شرایط هم تجربه ومهارت نیاز داره وهم توان خودرو(من یادمه یکبار خارج جاده نشستم پشت فرمون سیمرغ مون یجا که اب بارون جمع شده بود گل بود فرمون ازدستم گرفت وعقب ماشین چرخید وبعدشم بکس بادووو...خلاصه داستانی شد)خیلی هیجان داره.
بازهم بابت تصاویر زیبا متشکم.موفق باشید

امیر چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

هیچ کار که نکردید ماشین پراید هم آن جا می تواند بیاد

دوست عزیز مگه قرار بوده چکار کنیم؟!
تمام مسیر برفی و یخ زده و صعب العبور بود و تردد فقط با خودروهای دو دیفرانسیل امکان پذیر بود...
به هر حال به علت برخی مسائل امکان به نمایش گذاشتن همه عکسها در سایت وجود نداره.
پیروز باشید

SAHRA77 چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36

باسلام
بسیار زیباست
لطفاْ مسیر رو هم بنویسیدکه ازکجا شروع و به کجا ختم گردید.
تنوع عکسها هم بیشتر باشه جذابتره.
آتیش؟کندوک؟قلیف؟
دستتون درد نکنه

سلام دوست عزیز
به علت برخی مسائل که نمیشه گفت امکان نوشتن ریز مسیر عبوری در سایت وجود نداره و فقط میتونیم اسم کل منطقه رو بنویسیم...
صددرصد اگه تنوع عکسها بیشتر باشه بهتره اگه دقت کرده باشید در سفرهای قبلی تنوع عکسها خیلی زیاد بود ولی در این سفر بخاطر شرایط نامسائد جوی و کولاک و بوران شدید و همچنین نداشتن سوژه های عکاسی و همچنین عدم وجود آتش و کندوک و... امکان عکاسی زیاد نبود ولی باز هم چشم در برنامه های بعدی حتمأ عکسهای بیشتری تهیه خواهم کرد و به نمایش خواهم گذاشت.
موفق باشید.

offroad4x4 چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 http://www.offroad4x4.ir

با سلام
تصاویر بسیار زیبا و دیدنی بود
موفق باشید

سلام دوست گرامی
ممنونم از بازدیدتون و نظری که دادید.
پیروز و سربلند باشید

حسن مدرسی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:10

با سلام خدمت مدیر سایت
بنده از مدیر گروه آقای فرخی نژاد سوالی داشتم:
میخواستم بدونم چرا تعداد شرکت کننده های برنامه ها از 10 تا ماشین به 6 تا ماشین تنزل پیدا کرده؟ آیا مشکلی پیش اومده؟ بنده یکی از اعضای گروه آفرود در مشهد هستم و میخوام از تجربه شما در این زمینه استفاده کنم-ممنون میشم توضیحی در این باره بدید.
با تشکر.سید حسن مدرسی

سلام برادر مدرسی
درسته که از نظر کمیت افت کردیم ولی از نظر کیفیت خیلی خیلی پیشرفت کردیم، منظورم اینه که در برنامه هایی که در اوایل داشتیم(برنامه اول تا برنامه نوزدهم) فقط کمیت مهم بود و کیفیت تور زیاد اهمیتی نداشت و تنها هدف برنامه هامون این بود که تعداد ماشینها و شرکت کننده ها زیاد باشه ولی بعد از اجرای 20 تور متوجه شدیم که باید سطح کیفی برنامه ها رو بالا ببریم و تعداد خودروهای شرکت کننده مهم نیست، مهم اینه که سطح فرهنگی شرکت کننده ها بالا باشد و بجای تخریب طبیعت دوستدار طبیعت باشند همچنین تورهایی که با حداکثر 5 یا 6 خودرو اجرا میشود امکان مدیریت تور و هماهنگی ها فراهم هست ولی اگر تعداد خودروها زیاد باشد مدیریت تور بسیار سخت و از دست خارج میشود.
بنده در اولین تور آفرودی که اجرا کردم 28 دستگاه خودروی 4WD شرکت داشتند که هدایت و مدیریت این همه خودرو و سرنشین بسیار سخت و تقریبأ غیر ممکن بود ولی بعد از اجرای 20 تور متوجه شدیم باید با حداکثر 6 خودرو و 25 نفر سرنشین سفر کرد.
دوست من در صورتی که نیاز به اطلاعات کامل تری داشتی با شماره بنده تماس بگیر تا تبادل اطلاعات کنیم.

با تشکر/حسین فرخی نژاد/مدیر گروه/09121735366

جواد سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:20

سلام
بلاخره مارو از انتظار درآوردید...[:S042:]!؟
عکسای خوبی بود آقای فرخی نژاد فقط تعداش کم بود [:S003:]بازم ممنون .
ما بااینکه توجمع شما نیستیم بادیدن عکساتون وهمین سایت خوبتون احساس میکنم تو جمعتون هستم انشااله برسه روزی که توبرنامه شرکت داشته باشم.

منتظر تصاویر برنامه های بعدتون هستیم...
موفق باشید.

سلام دوست همیشگی سایت
خوشحالم که از عکسها خوشتون اومده، درسته تعداد عکسها کم بود و اون هم به این بخاطر بود که این منطقه سوژه عکاسی زیاد نداشت،ولی چشم دفعه بعد عکسهای بیشتری تهیه میکنم و آپلود میکنم...
خوشحال میشیم در برنامه ها خدمت شما باشیم.
دوست مجازی من اگه امکانش بود در قسمت تماس با ما بیشتر خودت رو معرفی کن و بگو چندسالته و از کجایی و... دوست دارم بیشتر با هم آشنا بشیم.
به امید دیدار

جواد یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:45

سلام
بی صبرانه منتظر تصاویر ایم...
ممنون

سلام دوست همیشگی سایت
در اسرع وقت آپلود خواهم کرد/چشم
موفق باشید

پاتوق وبلاگ نویسان شاهرود یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:17 http://pwsh.blogfa.com

هشدار به خانواده ها (از فیسبوک تا یاهو مسنجر)

http://pwsh.blogfa.com/post/242

لطفا" خواندن این مطلب را به دوستان و آشنایان پیشنهاد کنید

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد