بوران و یخبندان در جنگل ابر

بوران شدید و یخبندان در جنگل ابر زیبایی آفرید. دیشب (پنجشنبه دوم آبان92) بر اثر بوران شدید در جنگل ابر بر روی درختان و بوته ها و حتی کابل ها و دکلهای برق فشار قوی یخ قطوری ایجاد شد که منظره زیبایی پدیدار کرد و بار دیگر هنر خداوند را به رخ بیننده ها کشید...

اوست خدایی که درختان خودرو و بر افراشته و نا خودرو را آفرید... اسراف نکنید که خداوند اسراف کاران را دوست ندارد. سوره انعام آیه46


 

  


 





































امام صادق علیه السلام می‌فرماید: «لَا تَقْطَعُوا الثِّمَارَ فَیَبْعَثَ اللَّهُ عَلَیْکُمُ الْعَذَابَ صَبّاً؛ درختان را قطع نکنید؛ چرا که خداوند عذاب را بر شما فرو خواهد فرستاد.»










نظر فراموش نشود...

نظرات 8 + ارسال نظر
nastaran azizi یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

fogholade boooooooooood
mer30
hamishe peygir sayte shoma hastam
nastaran az new jersey(bethlehem) USA

خواهش میکنم نسترن خانم
خوشحالم که سایت ما رو دنبال میکنید،راستی نیوجرسی چه خبر؟
موفق و سربلند باشید

محمد حسن شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:17

با سلام چند نکته لطفا ناراحت نشو
1-کلا از این سایت بیشتر برا معرفی خودت استفاده میکنی اقای فرخی
2-خودت رو میخای معروف کنی بقولی وبیشتر براداشت شخصی میشه کرد
3-عین این میمونه که یکی بخواد بیاد مثلا مهمونی تو خونت تو هم گروهت وسایتش رو فقط برا خودت میدونی دوس داری ریس باشی
4-کلا با عکسات خیلی حال میکنم خیلی هم بهت سر میزنم اینا روهم چون کارتون رو دارم در قالب انتقاد گفتم

سلام دوست عزیز
کجای سایت اسم من و یا تعریف از خودم رو دیدی که تشخیص دادی دارم خودم رو معرفی میکنم؟ بنده اصلأ نیازی به معرفی خود ندارم، بحمدلله به حد خودم سرشناس هستم.
چون معمولأ عکاسی گروه رو انجام میدم با افتخار اسم خودم رو زیر عکسهام مینویسم همین.
ضمنأ مگه بده که آدم فعالیتی انجام بده و خودش و فعالیتش رو معرفی کنه؟
بنده با افتخار این رو اعلام میکنم که بنیانگذار ورزش اتومبیلرانی شاخه دو دیفرانسیل و همچنین تورهای آفرود و سافاری در شهرستان شاهرود هستم و از این رو تونستم خدمتی به جوانان کشورم انجام بدم...
متشکرم از اینکه انتقادت رو گفتی.
پاینده باشی

ali جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:34

khayli khayli ghashange

مریم.ح سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:35

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااا چه قشنگ بود...

thanks

you're welcome

good luck

رمضانی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 http://cn-parsnet.mihanblog.com/

http://cn-parsnet.mihanblog.com/post/19

ممنون از شما

جواد یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

سلام
خیلی ممنون اقای فرخی نژاد واقعا عکسای قشنگی گرفته بودید.دیدن این منظره ها خیلی لذت بخش وارامش بخش از نزدیک که دیگه حرف نداره ممنونم از شما و گروه خوبتون.بازم از این عکسا از طبیعت زیبای اون طرفا بگذارید ممنون میشیم.
پایدارباشید

سلام عزیز
خواهش میکنم، ایکاش بودید و از نزدیک زیبایی رو میدیدید...
به روی چشم حتمأ عکسهای جدیدی خواهم گذاشت.
موفق باشی دوست من

رمضانی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://cn-parsnet.mihanblog.com/

با تشکر از شما- واقعا قشنگن. اونقدر زیباست که نمیدونم چه طوری بیان کنم.
فقط با روی وبلاگ کافی نت هم گذاشتم.
مر30

***خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد***
تشکر از شما...
موفق باشید

آفرود چهار در چهار جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:16 http://offroad4x4.ir

آفرین....

خیلی زیبا بود


آفرین به پروردگار جهان آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد