مسابقه ی صخره نوردی یکم شهریور

مسابقه ی صخره نوردی یکم شهریور

مسابقه در دو کلاس ویلبیس کوتاه و ویلبیس بلند در پیست کاملا" صخره ای برگزار خواهد شد ودر نهایت پس از اعلام نفرات برتر هر کلاس ،یک مسابقه بین دو مقام اول هر دو کلاس صورت خواهد گرفت .

 


   
سلام دوستان
ابتدا از استاد بزرگوار و قهرمان ارزنده ی کشور جناب آقای مهران سلطانی نهایت تشکر رو دارم که اطلاع رسانی کردند.
متاسفانه به دلیلی که جناب سلطانی هم فرمودند و جلوگیری از ایجاد حاشیه و برگزاری رقابتی کاملا سالم و با جو ورزشی برگزار کننده ی محترم خواهش کردند که فعلا اطلاعاتی درز داده نشه . اما تا جایی که بشه در موردش صحبت کرد مطالب رو خدمت شما عزیزان انتقال می دهم. اولا که منظور از رقابت صخره نوردی چیزی مشابه تصاویر زیر خواهد بود:
ثانیا قوانین و اصول اولیه ای که برگزار کننده عزیز در نظر گرفته اند به این شرح می باشد:
- کلاس بندی خودرو ها در دو دسته ی –فاصله محور کوتاه- و – فاصله محور بلند – انجام خواهد شد.
- لازم است هر خودرو علاوه بر راننده یک نفر نقشه خوان همراه داشته باشد.
- خودروها مجاز هستند به انواع لاستیک های آفرود در هر طرح و سایز ، انواع سیستم های تعلیق و سیستم های انتقال قدرت اعم از دیفرانسیل های کلاچ دار ، ال اس دی و قفل دیفرانسیل مجهز شوند. با توجه به نوع رقابت پیشنهاد می شود حتما از سیستم تعلیق و لاستیک مناسب صخره و سنگ و خودروهای با ارتفاع مناسب استفاده شود.
- هرگونه تقویت و بهسازی در سیستم موتور و پیشرانه خودرو مجاز می باشد ، مشروط به اینکه موتور از نوع تنفس طبیعی بوده و مجهز به ****چاجر یا توربوچاجر نباشد.
- در هر کلاس یک خودرو به عنوان برنده اعلام خواهد شد و نهایتا رقابتی بین برنده ی دو کلاس برگزار می شود.
ثالثا برگزار کننده از قهرمانان و با تجربه های این رشته به صورت اختصاصی برای معرفی تیم و شرکت در این رقابت دعوت به عمل خواهد آورد.
رابعا برای برنده ها و نفرات برتر جوایز نقدی ن***ی در خور شان ورزشکاران عزیز در نظر گرفته خواهد شد.
و نهایتا تا جایی که به اطلاع بنده رسیده و اینجانب به عنوان یک شنونده مطلع هستم رقابت روز اول شهریور ماه برگزار خواهد شد. بدیهی است که مواردی که عرض کردم بدون اعلام نهایی و رسمی توسط برگزار کننده اعتبار رسمی نداشته و در حد شنیده هاست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:02 http://mosafer-e-ramazan92.blogfa.com

دوست عزیز شاهواری من سلام
پست جدید من در وبلاگ ستاره های شاهرودی در مورد یه نظر سنجیه . اگر ممکنه یه سری بزن و توی نظر سنجی ما هم شرکت کن.ممنون با ارزوی شادی روز افزون برای مردم سرزمینم به خصوص شاهواری های گل

سلام همشهری شاهواری من
به روی چشم و در اسرع وقت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد