هجدهمین تور آفرود

هجدهمین تور آفرود خانوادگی به شمال کشور همزمان با مسابقات بین المللی آفرود در بابلسر با موفقیت برگزار شد.

در این تور سه روزه که با حضور 9 دستگاه خودرو و بیش از 35 نفر از اعضای شاهرود آفرود در منطقه ساحلی بهنمیر ، سواحل بابلسر و محمودآباد برگزار شد همزمان شد با مسابفات بین المللی آفرود بابلسر،که اعضای شاهرود آفرود با حضور در محل مسابقات به تماشای این مسابقه مهیج پرداختند که در ابتدای این برنامه مجری توانمند این مسابقه از طرف هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان محمود آباد و برگزار کنندگان این مسابقات در چندین مرحله از حضور مدیر گروه شاهرود آفرود و اعضای آن در محل مسابقات تشکر و قدردانی کردند.

در این مسابقات که با حضور کشورهای روسیه ، گرجستان، ارمنستان، ترکیه، تیم ملی جمهوری اسلامی و تیم منتخب مازندران برگزار شد تیم منتخب مازندران با کسب 35 امتیاز در هر سه کلاس 4؛ 6؛ و 8 سیلندر قهرمان شد.

گروه شاهرود آفرود از کمیته دو دیفرانسیل و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان محمود آباد و کلیه دست اندرکاران در اجرای این مسابقه مهیج ، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

 


محمودآباد ؛ خبرگزاری مهر: تیم مازندران با درخشش اتومبیلرانان جوان خود در مسابقات بین المللی " آفرود" که میزبانی آن را نیز برعهده داشت، جام قهرمانی را بالای سر برد. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان سومین دوره مسابقات بین المللی اتومبیل رانی آفرود جام سرداران و ده هزار و 400 شهید مازندران که عصرجمعه در ساحل شهر سرخرود شهرستان محمودآباد برگزارشد، تیم منتخب مازندران با کسب 35 امتیاز در هر سه کلاس 4؛ 6؛ و 8 سیلندر قهرمان شد. تیم های منتخب ایران و کشور ارمنستان به ترتیب با کسب 30 و15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در کلاس 4 سیلندر، پرویز شهر بخش از تیم منتخب ایران با زمان 5 دقیقه زودتر از حریفان خود از خط پایان گذشت و قهرمان شد و دو هم تیمی او به نام های جلال پورابراهیم و حمیدرضا سالوتی 31 و45 ثانیه اختلاف دوم وسوم شدند. در کلاس 6 سیلندر، آریا یگانگی از تیم منتخب مازندران با زمان 5 دقیقه و 21 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و سید صادق فاطمی از تیم منتخب ایران با زمان 6 دقیقه و6 ثانیه و قربان داویی از تیم مازندران با 6 دقیقه و 17 ثانیه رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در کلاس 8 سیلندر، حسن اکبرنژاد اتومبیل ران پرافتخار مازندرانی با 5 دقیقه بهترین عملکرد را از خود برجای گذشت و قهرمانی را از آن خود کرد و آرتوس استفانیان از کشور ارمنستان با 5 دقیقه و 16 ثانیه دوم شد و سلیم سرپولکی از تیم منتخب ایران با 5 دقیقه و 25 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

سومین دوره دوره مسابقات بین المللی اتومبیل رانی آفرود جام سرداران وده هزارو 400شهید استان مازندران روز جمعه با حضور 30 شرکت کننده از تیم های روسه، گرجستان، ارمنستانٰ تیم منتخب ایران وتیم منتخب مازندران در ساحل شهر سرخرود شهرستان محمودآباد برگزار شد.

  

                                            

نظرات 1 + ارسال نظر
omid چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:01 http://pwsh.blogfa.com

سلام

با مطلبی تحت عنوان ( از درک اسفل السافلین تا اعلی العلیین ) منتظر حضور صمیمی ونظرات ارزندهء شما هستیم .

pwsh.blogfa.com

متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد