تصاویر دهمین تور آفرود

دهمین تور آفرود (سافاری) خودروهای دو دیفرانسیل در پارک ملی خارتوران با موفقیت اجرا شد؛ در این تور دو روزه  که با حضور 13 خودروی دو دیفرانسیل برگزار شد خودروها مسیر کویری و بیابانی خارتوران رو با خودروهای خود طی کردند و در روستای رضا آباد به شن نوردی پرداختند...


عکسها در ادامه مطلب...
















اولین بانوی راننده آفرود در گروه شاهرودآفرود:








































































نظرات 8 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

واقعا تشکر میکنم ازتون بابت عکسا وهمینطور سایت قشنگتون
خیلی پر هیجانه
تشکر

خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالیم که خوشتون اومده
موفق باشید...

offroad4x4.ir چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:01 http://offroad4x4.ir

سلام دوست من لینک من : www.offroad4x4.ir



پاسخ:
سلام دوست من
والا هرچی سعی کردم نتونستم لینک شما رو بخونم!!!

سید مهدی رفیعی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:05

اقای فرخی خسته نباشی
گروه خوبی جمع کردین
به ماکه خیلی خوش گذشت
دمتون گرم

سلام برادر رفیعی وقت شما بخیر
خدا رو شاکریم که تونستیم خدمتی به همشهریامون کنیم...
همچنین خیلی خوشحالیم که به شما خوش گذشته.
به امید دیدار در برنامه های بعدی
فرخی

بهمن معارف وند شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

با سلام.
این یک جیپ کوچولوی تماما ایرانی
http://www.aparat.com/v/z7iDg

سلام دوست عزیز
ماشین خیلی جالبیه اگه لطف کنی تمام مشخصات و امکانات این خودرو رو برام بفرستی در همین سایت تمامی مطالب و عکسهاش رو درج میکنم.
فقط فکر میکنم امنیت سرنشین یکم پایین باشه

... سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:22

دمتون گرم

پاتوق و بلاگ نویسان شاهرود سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:11 http://pwsh.blogfa.com

شخصیتهای کارتونی

در پاتوق وبلاگ نویسان شاهرود منتظر حضور سبز شما هستیم .

pwsh.blogfa.com

سهراب اجدادی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:41 http://شاهرود آفرود

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای فرخی و تمامی بچه های گروه شاهرودآفرود عکس ها بسیار عالی و قشنگ شده راستی شنیدیم این تور از بقیه تورها بیشتر خوش گذشته خوب بوده؟

سلام برادر سهرابی، امیدوارم خوب و خوش باشی
جای شما واقعأ خالی بود، روز اول 11 ساعت در کویر خارتوران گشت میزدیم روز دوم هم که حسابی بچه ها شن نوردی کردند و حسابی به همه خوش گذشت...

خببقخشی۴ط۴ سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:40

سلام
من خوشحال میشوم با شما تبادل لینک کنم
من لینک شما را داخل سایتم میگذارم
لینک من:صصص.خببقخشی4ط4.هق

سلام دوست من
والا هرچی سعی کردم نتونستم لینک شما رو بخونم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد