اعلام آمادگی

در یک اقدام خودجوش و انسان دوستانه گروه شاهرودآفرود به سازمان هلال احمر اعلام آمادگی کرد که در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و در صورت نیاز با خودروهای دودیفرانسیل با راننده های مجرب و با هزینه شخصی خود و بدون هیچگونه چشمداشت مالی  به کمک حادثه دیدگان بشتابند...


در جلسه ای که هفته گذشته با حضور حسین فرخی نژاد رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان شاهرود به نمایندگی از گروه "شاهرودآفرود" و جناب آقای محمدی ریاست محترم هلال احمر شهرستان شاهرود در محل سازمان هلال احمر برگزار شد، گروه شاهرود آفرود اعلام آمادگی کرد که در مواقع ضرور و همچنین در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه با هزینه شخصی خود تمام توان خود را در امداد رسانی به هموطنان خود در سطح استان ، در اختیار امدادگران هلال احمر قرار دهد، همچنین قرار شد در بهار سال 92 جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری کلاسهای کمکهای اولیه و کلاسهای توجیحی ویژه به اعضای گروه "شاهرودآفرود" نماید که از رانندگان محترم خودروها نیز به عنوان امدادگر در سوانح و حوادث استفاده شود.

گروه شاهرودآفرود با داشتن بیش از 70 نفر عضو فعال و 38 خودروی دودیفرانسیل با راننده های مجرب و با تجربه در زمینه رانندگی در شرایط سخت در محیط های کوهستان، جنگل، کویر و... توان بالایی در امر امداد رسانی دارد که اگر از این توان بالا درست و در جهت صحیح استفاده شود کمک بزرگی به جامعه بشریت خواهد شد.

امید است با توکل بر خدا و همکاری جمعیت هلال احمر و گروه شاهرودآفرود بتوانیم هر چه بیشتر به هموطنانمان خدمت رسانیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سهراب اجدادی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:43 http://شاهرود آفرود

با عرض سلام وخسته نباشید جناب آقای فرخی و تمامی بچه های گروه شاهرودآفرود به نظر من این کار بسیار عالی و انسان دوستانه ای است.

سلام برادر اجدادی وقت شما بخیر؛
درسته ، ما به پشتوانه اعضای شاهرودآفرود قدمی در جهت خدمت به هموطنانمان برداشته ایم که امیدواریم با توکل بر خدا و همت اعضاء بتوانیم خدمتی به هموطنانمان ارائه کنیم.
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار

پایدار باشی دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد