تصاویر هشتمین تور آفرود و بازگشایی مسیر جنگل ابر

هشتمین تور گروه شاهرودآفرود در طبیعت برفی جنگل ابر و بازگشایی مسیر برفی

با همت و پشتکار اعضای شاهرود آفرود برای اولین بار مسیر برفی و صعب العبور جنگل ابر در زمستان باز گشایی شد، در این عملیات که با کمک 12 خودرو و حدود 30 نفر از اعضای شاهرودآفرود انجام شد بازگشایی مسیر از ساعت 8:30 صبح جمعه تا 5 صبح شنبه بطول انجامید مسیر اصلی جنگل ابر تا روستای شیرین آباد بطور کلی بازگشایی شد.

معمولأ مسیرهای اصلی جنگل ابر از اواخر پاییز تا اواسط بهار (اواسط اردیبهشت ماه) به علت وجود برف سنگین مسدود است و امکان تردد در آن وجود ندارد ولی دیروز گروه شاهرود آفرود در یک اقدام بی سابقه و خودجوش مسیر ذکر شده را بطور کامل از برف پاکسازی وتردد در آن را امکان پذیر کرد و راه دسترسی روستای شیرین آباد به شهر شاهرود را بازگشایی کرد...

 

نمایش عکسها در ادامه مطلب...
























یکی از ساکنان روستای شیرین آباد

























































پایان عملیات بازگشایی مسیر جنگل ابر به روستای شیرین آباد در سحرگاه شنبه و حرکت گروه از روستای شیرین آباد به سمت گرگان و توقف کوتاه در کمپ جنگلی قرق و حرکت به سمت شاهرود از مسیر توسکستان













نظرات 7 + ارسال نظر
آمستیس چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:01 http://mygusto.persianblog.ir/

سلام
بسیار سایت خوبی دارید
خوشبحال شما که طبیعت گردی میکنید
من با اجازتون برای یه تحقیق چندتا از عکس هارو استفاده کردم

سمیرا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04

با سلام؛من خیلی زیاد به طبیعت گردی و آفرود علاقه دارم؛و بین همه سایت های آفرود سایت شمارو انتخاب کردم چون از کار گروهیتون خوشم اومده؛دوس دارم اطلاعات خودم و در مورد ۲ دیفرانسیل ها بالا ببرم و مایلم با شما همکاری داشته باشم و از تجربیات شما استفاده کنم؛راستی عکس های این پست برای من بالا نمیاد؛خواهشن اگه زحمتی نی به ایمیلم بفرستین عکسارو
با تشکر
سمیرا از مازندران

سلام خواهر خوبم، ممنون از اینکه سایت ما رو انتخاب کردی،گروه ما آماده همکاری با همه علاقمندان به طبیعت ، علی الخصوص طبیعت گردی آفرود میباشد، و از همه علاقمندان دعوت میشود در بالابردن سطح علمی و کیفی سایت به ما کمک کنند...
متأسفانه سایت ما دچار مشکل شده و بعضی از عکسها خودبخود پاک شده اند. بزودی با قالب جدید سایت وارد صحنه خواهیم شد.
نظرات و انتقادات شما باعث دلگرمی ما میشود پس ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
منتظر نظرات گرم شما هستیم...

نادر فرشچی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

خیلی لذت بخش بود.خسته نباشید.

سلامت باشی دوست من...

سهراب آجدادی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:52 http://شاهرود آفرود

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای فرخی و تمامی بچه های گروه شاهرود افرود فرا رسیدن عید نوروز رو هم خدمت تمامی بچه های گروه شاهرود آفرود تبریک عرض میکنم عکس ها بسیار عالی و قشنگ شده و معلومه روز بسیار پر ماجرا و خوبی داشتین با آرزوی موقیت برای همه بچه های گروه شاهرود آفرود.

سلام دوست عزیز شما هم خسته نباشید،
سال نو شما هم مبارک باشه امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیت داشته باشی؛
درسته روز بسیار پر ماجرایی داشتیم واقعأ جای شما خالی بود کاش بودین و مثل همیشه قدرت نمایی ماشین شما رو میدیدیم.

سهیل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:38

هوا انگار خیلی گرم بوده!!!

هوا هم نسبتأ خوب بود و وقتی بدن فعالیت زیادی داشته باشه مسلمأ گرم میشه (این نتیجه بیل زدن زیاد بچه های تیم بود)!!!

mehrdad yosefi یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:46


با عرض سلام و خسته نباشید

فکر میکنم که هر کسی با دیدن این عکسهای زیبا هوای سفر به شاهرود به ذهنش میرسد حتی اکر زیاد هم اهل طبیعت و سفر نباشد.

مهرداد یوسفی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

واقعا طراحی سایت عالی است و به عنوان یک نصیحت زیاد به این محمد ترشیزی اعتماد نکنید چون ممکن است دفعه بعد به جای روستای شیرین اباد ، سراز ترکستان دراورید!!!؟؟؟؟
من واقعا به همه تبریک میگم و امیدوارم که اقداماتی اینچنین راه گشای فرهنگ سازی ، دوستی و اشتی هر چه بیشتر مردم ایران با طبیعت و تفریحات سالم باشد.

طراحی سایت نتیجه کار تیم طراحی شاهرود آفرود به سرپرستی آقای محمد غلامی است که جا دارد از ایشان تشکر شود.
آقای ترشیزی هم که بزرگ گروه است و از تجربیاتشان استفاده میکنیم حالا گهگاهی هم بجای شیرین آباد میریم ترکستان!

هدف شاهرود آفرود هم همین است طبیعت گردی سالم.
شعار شاهرود آفرود: ((تفریح سالم نیاز جامعه سالم))
پایدار باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد